måndag 12 oktober 2009

måndags mys med bullar!














Nu var det slut på vår dag som "hemmafruar", för hemma har vi varit, och bakat, det HAR vi gjort. bullar, med tre olika smaker; vanilj-, choklad- och kanelbullar, mums. nästa gång ska vi göra sockerkaka, men när det vet jag inte. det är ju rätt så krävande att baka tycker jag, men det är allt lite kul. Jag tog sönder Jennas gaffel, ja jag jobbade ju så flitigt att den gick av, så nu ska vi limma ihop den imorn. eller någon annan dag..
Jag tog nästan sönder ungnen med, kommer dock inte ihåg vad jag gjorde men något gjorde jag och glaset lossnade lite, och sen den vita plasten som sitter där på "barnspärren" så man inte bränner sig. Men jag lagade det igen, det var väl allt för väl.

Idag var jag åtminstone inte ledig själv, jenna och jennifer hade inställt så jag hade sällskap, så jag pluggade lite, var lite arg emellanåt, och så jobbade jag och jenna med PA.
Ja, så nu är vi på gång iaf. Tur de..

Helgen var väldigt bra, mycket fest i fredags, och en sovande lördag. Igår var jag hemma hos mina kusiner, sebbe fylde ju tolv, big guy.
Sen fick jag skjuts till vadstena av mamma och leffe och sen spelade jag och jennifer bingolotto, vi vann dock inte!
Men bättre lycka nästa gång.
Nu är det som sagt måndag igen och jag berättade ju om min dag alldeles nyss, men nu blir det verkligen tvn. CIAO!

Inga kommentarer: