onsdag 7 oktober 2009

ni är dom som får mig att le


snart är det dags för grey's anatomy så det blir alltså tvn det sista av kvällen, och jag tror jag är klar med mina tyska glosor, jag kan dom lite halvt, men det får duga. Jag kan inte prestera mitt bästa jämt, och jag förtjänar att inte plugga så mycket idag. inte för att jag har pluggat på någonting annat den här veckan iaf, men ändå.
Jag har gjort ett nytt inköp idag, och det var ett ämnesblock, som jag fick 30 kr billiagre än vad det egentligen skulle ha kostat, och det är ju ettg stort plus, så köpte jag även en ny bok, den verklar lite skum änsålänge, men jag ska ge den en chans. tror att den kan vara riktigt bra, den heter; Det jag ville ha, och den är skriven av Sheila O'fanagan så jag får väl se hur bra eller dålig den var. Det återstår att se som sagt!
Vår klass slutade en hel timma tidigare idag eftersom att vi inte ville vänta i 40 minuter på att vår sista lektion skulle börja, så vi gick till bosse allihopa och sa att vi ville börja vår lektion tidigare. Han hade redan enn klass men han gick med på att ha vår lektion samtidigt, så han pratade lite första kvarten, sen sprang han till sin andra klass och var där, medan vi skulle kolla på en film som johanna kände igen. tror att alla andra också gjorde det, varjefall jag och jenna. Så vi snabbspolade den, och stängde av ljudet när den var på "play" haha, sen när bosse kom sa vi att ljudet inte hade funkat på hela tiden, så vi var lite busiga där. Men varje fall, när han kom in så sa han att han visst hade gett oss fel film och att det var en film vi sett på förra året eller om det nu var första året, vilket som, vi såg på helt fel film och det var ju helt ovärt.
Men vi kom iaf fram till att vi ska åka på studentkryssningen och att jag ska försöka kolla upp lite saker inför den osv, och det ser jag fram emot att göra (inte kolla upp, men att åka på den) och eftersom att vår klass är bra på att bestämma en massa roliga saker som vi kan göra tillsammans men vi genomför det aldrig, så nu har vi tänkt attg boka det riktigt tidigt så att det är klart! för nu måste vi allt ta tag i våran gemenskap. javisst!
Men efter den lektionen så tänkte jag och jenna gå till stan och då kom vi och tänka på att jennifer hade lektion och vi var tvungna att meddela henne om det (och varför vi inte smsa vet jag inte) men vi öppnade dörren till deras lektion och sa att vi var tvungna att prata med jennifer för det var verkligen döds viktigt, och hon ställer sig upp och säger; vad? och jag skriker lite lätt tillbaka; KOM HIT! och sen kommer hon ut och jag och jenna viskar vårt meddelande till henne och hon svarar med att vi ses hemma hos oss vid fyra. alltså gjorde vi ett litet avbrott på deras lektion när vårat meddelande inte alls var viktigt egentligen, men ändå! det kunde varit det. fabians chansning på vad det viktiga var en bestämmelse på vad vi skulle äta, vilket det till en liten del var också, men det behöver väl inte han få veta. haha, om han förstås inte läser det här (isåfall vet du det nu! du hade lite rätt iaf)
Men nog om det, ska väl berätta att mitt och jennas flås är bara att vi vissa missnöje, vi gör det dessutom ofta i kör. bara så ni vet, det är inte vårat sista andetag i livet, jag lovar. vi lever!! =)
nu har jag missat tio minuter på Grey's, så nu ska jag se det. CIIAAAAOO!

Inga kommentarer: