tisdag 6 oktober 2009

jobbig skoldag...!


har aldrig haft jobbigare skoldag än idag, usch fattar inte hur jag orkar... nja det var inte sant någonstans, jag hade en lektion, och det var spanska som jag hade tjugo över ett. så det var en ganska soft skoldag och en toppen start på veckan.
kom till vadstena igår vid 10, så jag och jenna gjorde popcorn och tittade på grease 2 mysigt värre!
snart ska jag laga mat till mig, jenna och färsen, och det kommer att bjudas på falukorv och makaroner, mums. Sen ska vi se på halv åtta hos mig och andra avenyn. sen kommer det säkert något bra program mellan det också. men vi borde plugga idag, vi har tyska glosor till på torsdag så kanske borde börja med dom också någon gång.
kom på igår när jag satt på bussen till vadstena att jag glömt att söka ledigt pga kryssningen som jag ska åka på på fredag. mhm, så det gjorde jag idag, men då sa annelie att hon var tvungen att prata med kjell för att alla i vår klass är lediga så mycket, men varför ska jag straffas?! annars får dom sätta mig på ogilltig frånvaro om dom inte tänker ge mig giltig och då kommer jag inte att bli glad. nepp.
jag är hungrig så jagv hoppas att färsen snart kommer hem från studiestödet så att vi kan äta mat snart!!! ifall någon nu skulle vilja anteckna att jag är hungrig =)
idag var jag och jenna nere på stan och handlade mat, och så gick vi in i vår favorit affär, så jag köpte lite ljus och sånt så att vi kan ha äkta höstmys!!
nej nu ska jag hitta på någonting annat, dock vet jag inte vad än, men det märks.
just det, idag tror jag allt att jag och jenna ska äta lie vitlöksbröd, muuuummmmsss! älskar det.

Inga kommentarer: