fredag 2 oktober 2009

amsterdam


okej idag kom jag hem från amsterdam och jag måste säga att det var en otroligt rolig resa. många goda minnen från den kan man ju säga. kan nog inte säga alldeles för mycket idag med jag kan allt säga att det var farligt att gå på gatorna, var man än gick så kom det antingen en cykel eller en moppe i FULL fart! jag skojar inte, det var sjukt farligt att gå omkring där, haha! och alla cyklar, jösses det var otroligt, har nog aldrig sett så många olika sorters cyklar i hela mitt liv. visste inte ens att det fanns så många..

ikväll blir det att träffa min bästa vän caroline, och vi ska baka bullar, hur nu det ska gå? =o
ja det märker vi väl, om ni ser att det brinner hemma hos jocke, så kan ni vara lugna, det är vi som bakar. tihi! <3 jag har saknat min snutti.. <3

Inga kommentarer: