torsdag 24 september 2009

time to..

idag har jag vart duktig, städat och massa annat som man borde göra. =) good job!
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag, för det har inte hänt så mycket roliga saker idag och inte tråkiga för den delen heller. Men jag kan säga att vid sju tiden idag kändes det som om det var den längsta dagen i mitt liv, men nu bara tre timmar senare känns det som om det kan vara en av de kortaste, hur kan det vara så?
men jag kan ju ta och skriva om min helg som kommer nu, och kanske mina väldigt dåliga uppdateringar för veckan som kommer.
imorn ska jag hem till pappa efter skolan, och då ska jag träffa cecilia och vi kanske skulle till ettan, innan jag kommer hem så ska nog jag och erik och köpa en ny i-pod till mig!
och på lördag ska jag först träffa sofie, och det var väldigt länge sen, så det ska bli mycket roligt! sen bär det av till stan med linnea, jag behöver verkligen nya skor, sen ska jag hem på middag till mamma och så ska jag träffa eriks fia. Sen ska jag träffa caroline och vi ska troligtvis ut på kvällen. söndag ska jag fika med caroline, och egentligen skulle vi spelat bingo, men eftersom att jag fick nyheten nyss att den är på lördag så var det ganska så kört! så vi får väl hitta på något annat, och sen så ska jag till finspång igen, tvätta kläder och så på måndag ska jag träffa bellaplutt, sen är det tisdag och då ska jag hem till jennapenna, och på onsdag ska jag och jenna till amsterdam, wiiie!
det är vad jag har planerat men man vet aldrig vilka förändringar som sker, det kan ju komma överraskningar, och sånt gillar ju jag! =)
men nu ska jag fortsätta se på "click" för nu är reklamen slut, och sen ska lilla jag sova.
CIAO!

Inga kommentarer: