fredag 11 september 2009

11 september.

hasses vildtass! (eller som det ska; vildhasse)

idag är det elfte september och jag tror nog att alla vet vad det innebär, varje fall för mig så är det så att det ger en tanke på alla som dog 2001. men det kanske bara är jag.. hm?

jaja, igår så var nollnings avslutet, och jag måste säga att det var lyckat men fy för att rulla sig i den gamla maten, kattmaten, kobajs (som jag hämtade), cigarett fimpar och annan äckliga saker, blä!
sen var det ju såklart fest, och det gillar vi verkligen, javisst! hamnparken, men innan det så var vi hemma hos mig, och då var det natalie, olivia, jenna och jennifer! mycket trevligt!

Idag är det ÄNTLIGEN fredag, mys. så nu är det idol som gäller med jennifer och jenna. innan var det att äta mat på valven och jennifer fick en hasses vildtass! HAHA! =)

Inga kommentarer: