söndag 13 september 2009

söndag med chokladbollar




söndag igen, och imorn så är jag ledig. wuhuuuuw.
idag blev jag väckt halv 9!!!! usch, det var inte okej..! så nu är jag lite seg, men det blev kaffe på maten nyss så jag ska väl vara vaken lite till.
dagen började med att jag blev väckt, sen tittade jag på en film och sen gick jag och stina ner till stan och köpte vindruvor och varsin trisslott, men ingen av oss vann! =(
sen när jag kom hem satt jag lite vid datorn och sen kom jennifer till mig och jenna så jag och jennifer pluggade och jenna hjälpte oss med det, samhäll b! Men nu är den iprincip klart, skönt det! efter det så satt vi och tittade på tv och sen så har vi inte gjort så mycket mer. jag lagade nyss mat (makaroner och falukorv) och sen efter det så bakade vi choklad bollar, mums.
så ikväll ska vi antingen se på notting hill som går på tv, eller så ska vi ha beck maraton! ;p stina kommer hit senare också, och vi ska bjuda på choklad bollar! =)

jag måste berätta om min och stinas skumma upplevelse när vi gick från konsum. då var det en tant som måste varit psykiskt störd, som givk ifatt oss och jag delar med mig av dialogen, t=psykist störd person
t - ska ni med bussen till motala
vi - nej
t - vet ni när den går?
vi - nej.
t - jag harf ont i huvudet.
vi - jaha?
t - har ni handlat?
vi - ja.
t - vindruvor.. tycker ni om vindruvor?
vi - ja
t - dom var dumma mot mig när jag var i affären.... dom tog min tjuga.
vi - okej.
t - kan ni ge mig en tjuga?
vi - njaee..
t - jag mår illa.. usch så illa...
sen sprinegr hon iväg?! HAHAH skit kul vare..

CIAAAOOOO

Inga kommentarer: