tisdag 15 september 2009

bestämd?

jaha, först ska jag berätta om min nästan död igår, jag höll på att få en hjärtattack!
jag hade varit inne på toaletten och gick i min egna lilla värld, och då kommer jenna och går i mörkret och jag skrek as högt, och mitt hjärta stannade, usch. jag vart livrädd!
men nog om det, nu ska jag berätta mitt nya mål, och det är en vikt minskning, nu är det nog, min mage hänger tio meter ner i mot marken, och det får den inge längre. så nu är det dags att göra något åt det. Vi äter inte onyttigt i veckorna heller längre, eller ja, första dagen är idag.
idag annars har varit en bra dag i skolan, varje fall första halvan, och när jag kom hem, men innan det var det ganska segt.
haha, bästa var varjefall i matsalen, oojojoj färsen vad vi fick oss ett skratt! ;p
men nu ska jag tagga inför idol! ciao

Inga kommentarer: