lördag 12 september 2009

slapp lördag


idag har varit en bra dag, den började med att gå till stan med jennifer och stina. jennifer shoppade på apoteket och försökte sno med sig bomullen! mhmm!! nej, så var det kanske inte, men hon hade den under armen och höll på att glömma den, men hon snodde den självklart inte.
efter apoteket blev det att gå till konsom och handla vitlök, det är bar för öronen bara så ni vet! sen gick vi hem igen och började plugga på psykologin, och det gick bra, men det var sjukt svårt. Sen åkte jennifer med stina på fotboll, jag och jenna fortsatte attg plugga och sen städade vi! (vi åt lite nudlar emellan också!). Vi spelade lite spel på facebook också, tittade på tv och tog det allmänt lugnt till jennifer var på väg hem igen. då lagade jag fläskfilé, ris, bearnaisesås och broccoli. Sen gick vi till mima, och nu har vi kommit hem.
nu sitter jag här och tittar på ensam mamma söker och det ska jag nog göra till jennifer är klar med sin psykologi, och sen ska vi nog titta på tsatsiki, och sen raise toy voice eller dirty dancing 2. så det blir en riktigt mysig lördag kväll.

igår gick nog hela vadstena och la sig tidigt, jag somnade innan 12 tror jag! haha, men ibland så behöver man det. men ikväll blir det kanske längre, hm,får väl se iaf.

nu önskar jag alla andra en jätte bra och skön lördag kväll! =) ciaaaooooo!

Inga kommentarer: