tisdag 22 september 2009

i want to break free!


okej, nu är det redan tisdag, jag har ju inte ens hunnit att skriva ett inlägg från helgen, fy på mig. skulle gjort det igår, men eftersom att mitt internet vart lite lustigt, så blev det inte så.
men jag kan berätta om min helg väldigt snabbt ändå.
i fredags var jag med jesper och shabbe, mycket kul måste jag säga, jepser höll på att sätta i halsen. eller han gjorde det rättare sagt. det var sjukt kul, men det orkar jag inte skriva om nu. i lördags jobbade jag, och det gick ävl rätt bra, sen skulle jag på förfest med caroline, hemme hos annelie ochb fräs. men jag var helt sjukt trött så jag åkte vid 11.
söndagen så jobbade jag, åkte hem till pappa, träffade cecilia och såg på män som hatar kvinnor, sen somnade jag.
sen var det måndag och då var dte dags att åka tillbaka till vadstena igen, så jag kom hit vid sju, och typ halv åtta åkte jag och stina och handlade och sen blev det en lugn kväll.
idag var det skola, och tisdagar är ju sjukt sega. men den här dagen är snart slut, började med skola, sen var det plugg när vi kom hem, sen lagade färsen mat och sen var hon och jag på promenad medan jenna skötte spelen.
nu är det jag som sköter dom och det går väl ganska bra, tror jag.
sen ikväll så blir det idol och sen är det AA! (andra avenyn, helt sjukt bra!)
nu måste jag sköta spelen ordentligt, och nu har jag bloggat, så nu hoppas jag att alla blir glada och är nöjda. jag är lite nöjd iaf. för imorn kommer det nog ett nytt inlägg.

haha, just det, jag tvingar jennifer till att hon måste gilla donken mat. mhm, det gör jag! =) haha bästa var det idag iaf..

Inga kommentarer: