fredag 4 september 2009

mina utbrott.

okej.. känner att jag är vlädigt arg, ledsen och allt idag. och det är inte okej. usch vet inte vad jag ska göra. desstuom finns det dom som psykar en tills man blir helt galen, eller typ ger blickar som kan döda eller säger; du är dum i huvudet.
Och det är inte okej, absolut inte när mitt humör är lite mindre under kontroll. hoppas dock att det går över tills senare idag. men det tror jag nog, eller jag vet nog rättare sagt att det kommer det. synd bara att det jämt är samma person som lyckas göra det här, men det är väl bara att glömma. jag är nog bara överkänslig idag och överdriver allt. men det är ändå sant, till viss del. jag ska inte låta mitt humör gå ut över någon annan mera nu idag. eller, jag ska försöka!
hoppas inte det går ut över min stackars pappa sen när jag kommerhem, vilket det brukar nu för tiden, men hoppas inte.
jag ska försöka att inte explodera. och snart ska jag hem och hinna äta något innan bussen går, så jag inte dör av hunger, men så är det när det jämt är soppa på fredagar, ska man hungra ihjäl eller?!

men, strunt i det nu, var posetiv!! kom igen!!
OCH JAG FÅR INTE GÖRA ETT MISSTAG IDAG, JAG FÅR ABSOLUT INTE GE UPP!!!! hur tufft detta nu känns, det är ju trotsallt bara min andra dag.
imorn ska jag jobba nio timmar, NIO på en lördag... jag är inte taggad!!
Men vem vet, kanske flyger upp ur sängen imorn och känner att; JA! idag ska jag jobba, tjooohoooo!
ja, jag hoppas och ber om det. och det är hur sant som helst!

Inga kommentarer: