onsdag 2 september 2009

tror du det,,,?!

för det första så vill jag säga till den läkaren som har tipsat våran skola om att vi inte ska åka någonstans att han ska gå och lägga sig. för nu är allt så överdrivet, vi måste ju få göra vårat projektarbete!!!!! och vi kommer att åka till amsterdam vilket fall som helst, med eller utan bidrag! så det så!!! och imorgon får vi beskedet, och om det avslås, så kommer det bli krig. verkligen k r i g !!!!

men, det var inte det viktigaste, eller jo det var det om man tänker på viktiga saker, men nu till mina smarta konstateranden! ;p
vi hade religon som sista lektion idag och vi började prata om substans,vilket jag inte fattade vad det var. Och jenna som vanligt skrattade lite r´ått åt mig och sa att det var min hjärnsubstans som hade runnit ut, och då kom vi fram till att det var så, och att den gjorde det inatt för att det var en liten fläck på min kudde, och att det troligtvis hade torkat, så jag får väl skrapa bort den ikväll och sniffa in den igen..
nu till den andra:
vi är fortfarande inne på religonen och snackade om att det var något med att allt gick om och om igen och att det var något med innan universum. Sen vet jag inte hur jag kom på det men, jag kom fram till att månen är äldst eftersom att den är grå!! ;p
nummer tre är att jag sa att vi skulle vara döda år 2035, men min matte räkning var visst inte så bar som jag trodde. /: men vi KAN vara döda, utdöda av svin influensan.
och den fjärde saken, jag sa att kebenekajse är världens högsta berg ;o jag vet, jag hade fel. men ni får ha överseende med det, min hjärnsubstans ligger fasttorkad på kudden!!! ;o

Inga kommentarer: