onsdag 16 september 2009

s j ä l v k l a r t !


för det första är jag sjukt seg, jag skulle varit hemma idag känner jag. jag gillar inte "komman sammandagarn". Visst, det var väl kul vissa stunder, men inte hela tiden. Dessutom så är det alltid såd lång väntetid mellan alla saker, så man hinner ju dö av seghet emellan. Och nu är jag sjukt trött, och jag skulle precis och simma, jag hade tagit sats och allting, men då hittar jag inte min underdel! varför?! jag hade ju faktiskt taggat nu till att gå och simma, nej då finns inte min underdel. eller jag har en vit, men eftersom att det är en fläck på den i rumpan så blir jag så irriterad varje gång jag har den på mig.
Så nja, jag får väl bara sitta här och vänta på att mitt liv ska rinna ut i sanden. (okej, det där var väl det deppigaste jag sagt idag.. så illa är dte inte). men jag ska vänta på att jag och natalie ska gå på en promenad iaf, det ska bli trevligt. Det blir en långis tror jag allt. =)
Men innnan det ska jag laga lite mat, och sånt.
alla är helt döda idag, färsen har gått hem och tagit en powernap, och jenna försvann med sin telefon. så nu sitter jag är helt själv, och det är ju... kul? naevars, men jag jag sitter här och lyssnar på någon dålig låt.
men nu ska jag se det lite positivt, jag har ju faktiskt glosor att plugga på, tyska och spanska,tjoho! jag längtar efter attg få sätta igång, något helt otroligt. nae, men det måste ju göras, så ska väl göra det innan jag segar ihop totalt.

ciiiiiaaaaao!!! (:

Inga kommentarer: