onsdag 23 september 2009

varje gång.

fattar inte att varje gång jag ska logga in här måste jag skriva in lösenordet typ 3 gånger, jag skirver jämt fel. haha! måste lära mg var tangenterna sitter, annars kommer det väl aldrig bli rätt.
sitter just nu i skolan och har rast till tjugo i, så det är drygt, 35 minuter kvar, eller typ 30. ja, hur som helst så är jag i skolan, har för övrigt en väldigt bar dag dock en ganska seg men bra. idag i skolan ha det väl inte hänt så mycket, vi har haft tyska och svenska, båda en och en halvtimmas lektioner, as segt. på svenskan skrev jag ich jenna brev till varandra på skrivstil, och jag är glad att vi inte måste skriva skrivstil i skolan, snacka om skrivkramp! OCH vad fullt det skulle vara, för min skrivstil är inte snygg. nae..
men, snart ska jag ha psykologi? tror det, antingen det eller filosofi, någon lektion med håkan är det varjefall. hur som helst, efter det så har vi PA, och jag tror inte att man behöver avar emd på hela, eftersom att jag och jenna inte behöver göra så mycket än, men en stund måste vi väl vara med. och den är typ från 2 till fyra, varför så länge? Markus kommmer dessutom efter en halvtimma, så kan man inte få ha rast då eller? nej tydligen inte, för vi ska sitta i en sal och glo en halvtimma, är det så det ska vara kanske!?!?!?! NAE!
strunt samma, hehe, man kan väl sitta vid datorn och kolla på bilder på bilddagboken, det jag har som favorti hobby. mhm, det är min favorit! eller så kan jag tänka på alla mina "måste" saker som jag ska göra. som att plugga tyska, städa och säkert något annat som jag har glömt bort just nu. det är säkert något som jag kommer komma på imorn när vi ska ha det, mhm, det förvårnar mig inte.
Men nej, nu är jag alldeles för negativ, och allt detta på grund av att vi ska vänta på Marlus en halvtimma? jag håller nog på att bli galen, men vad gör det? ett liv fullt av galenskap, kan det bli roligare? nej det tror jag inte. så nu ska jag njuta av min galna galenskap resterande tiden av dagen.
Ciao!

Inga kommentarer: