torsdag 17 september 2009

"ohyes"

idag skulle jag egentligen varit med natalie och frida på tacokväll, men eftersom att jag fick något super deprimerande anfall sista lektion och fram till nu så var jag inte med.
vet inte vad som hände, först var jag jätte glad, sen hade vi tyska så då vart jag arg, och sen efter det vart jag väldigt depp. och nu är det över?
jag kanske verkligen behövde ta det lugnt, bada och dricka en kopp te för att må lite bättre, =)
skumt humöret är ibland.
men nu ska man tänka på allt det positiva, och det är för det första att jag ska hem imorn, och träffa jesperio! mycket trevligt, ska försöka hinna med att träffa alla andra också, menmen, får väl se. ikväll blir det att gå hem till färsen och titta på idol <3 mys.

jag fick nyss ett hjärtstopp, jag fick en tidning nu, och jag vart jätte rädd. haha! men ofta den kommer nu? klockan är halv 7?! jaja, segt tidningsbud.. oregelbundna tider, minst sagt.

Inga kommentarer: