fredag 4 september 2009

ännu doftar kärlek.

okej, nu är det såhär att jag och jenna slapp få avslag på vårat projektarbete, vi kommer få vårat bidrag, och vi kommer att åak till amsterdam.
vi hade ju iofs åkty vilket fall som helst, med eller utan bidrag. men ändå skulle våran rektor diskutera med en läkare, osv.
vi bestämde igår att vi skulle ha ett möte vid 3, men då dissade han oss för ett annat möte, men vi fick tag i honom efter en timma, så vi kom försetn till nollningsmötet! inte okej kjell!!!
Men, han började babbla om att de inte ger oss avslag utan de avråder oss att åka till amsterdam osv, och de ska ringa till våra föräldrar och säga det, och det är ju okej, både jag och jenna är 18, eller jenna blir det imorn (så grattis hjärtat).
men, vi satt där och väntade på det verkliga beskedet som var bidraget, och det var tydligen inte det vi hade behövt vänta på ett dygn eller något, för vi skullel få bidrag, men det dom skulle diskutera var om vi skulle få åka eller inte. så det hade avrit onödigt arbete om vi inte hade fått det, eller det var det vilket fall som helst, för vi skulle ju åpkt ändå. men det som vi inte riktigt fattade var varför han skulle diskutera det, för Vi skulle åkt ändå.
jaja, strunt samma. det spelar ingen som helst roll ändå, nu är våran resa bokad och klar! tjohooO! amterdam here i come!

nu sitter jag i skolan, och omo ca 3 timmar ska jag emd bussen, och om 6 timmar är jag hemma i finspång, och då ska jag träffa jonasbus! dock har vi inga planer för kvällen, men det kommer väl, förhoppningsvis lugna planer och inte allt för ansträngande. jag ska trotsallt jobba imorn, jätte länge dessutom! ;o men på söndag jobbar jag sent och ett kort pass. skönt att man kan få sova någonting iaf.
jag måste fixa två tröjor till mina nollor moahahahahah!!! nu ni, ni kommer ångra att ni föddes!!
nja, så illa kommer det inte bli. men något åt det hållet, jag förväntar mig att ni ska stå på ett bord i matsalen och sjunga en kärlekssång till mig, högt också!!! :O extra hög ton art! ;p mihi, jag ör grym!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack sweetie! och våran resa kommer att bli bäst! / Jenna