tisdag 1 september 2009

mandarin..vaddå?

nu ska vi se, idag hade vi samhäll b, och så började vi diskutera kina. jag och jennifer var väl inte så insatta direkt i den diskussionen, men så sa fabian något om mandarin och jag och jennifer i kör;
Vadå mandarin?!
alla börjar typ skratta åt oss, men vi visste inte vad det var förens idag, man lär sig tydligen alltid något nytt. bra där!
jag tappade nyss ut en jordnötsrings påse på golvet! ;o det är bara jag som kan göra något sånt bra! japp, och jenna började skratta åt mig, fast det är inte så ovanligt att jag kastar massor saker i govet osv, jag har nog nästan gjort ett regn av makaroner snart! ;o om man räknar ihop alla gånger som jag tappat dom.
idag var jag och jennifer och simmade också och bastade, skönt värre. nu blir det att se på filmen som börjar om drygt en halvtimma. ciiaaaaaao

Inga kommentarer: