tisdag 8 september 2009

nollningen är i full gång,

okej, nu är det så att nollningen är i full gång, men jag kommer inte att lägga upp bilder än, tar det imorn eller någon annan dag. idag är en latar dag, för igår var det sista magget och det var sjukt trevligt, eller ja, väldigt skoj! trots att det blev väldigt mycket ont i fötterna, men det var det värt.
igår var det samling på skinnarängen med nollorna och dom skulle samla saker, men det var inte så jätte kul.. men idag ska vi till skolan vid 6, för då är det nästa sak som gäller!
får väl se hur det blir. hm.
Men sen är det ANDRA AVNYN! WOOHOOOOW vad jag har längtat! och idol har jag hört det ryktas om..?
jaja, men det blir iaf en seg dag och jag siktar mot att gå och läggab mig vid 10, haha. lycka till marie (y)
men nej, nu kom jennifer hem till mig och jenna så nu ska jag väl laga mat, :D ciiiaaao

Inga kommentarer: