tisdag 8 juni 2010

bakning på G!



då var jag i Norrköping igen då, lämnade finspång efter en natt, och det räckte. Jag hade verkligen ingenting att göra där igår, så jag struntar lite lätt i att vara där tills torsdag kväll.
Nu när jag är i Norrköping så gör jag ju inte heller speciellt mycket, var och handlade lite till mitt bak idag, rabarber hämtade jag hos farmor innan jag åkte så dom var ju lätt fixade.
nu har jag faktiskt kommit så långt så att pajen är klar, men jag kan inte sätta in den i ugnen förens om ett tag, för då kommer linnea och alfred, och jag kan nog inte låta bli pajen om den är klar, så den får stå utanför och vänta på att bli varm.

Nu tycker jag faktiskt att jag förtjänar min kopp kaffe och min cigg på ballen, mums.

Tänk att ens kompisar kommer endast när man gör en paj? haha, nä skämta, men jag hade planerat att vara helt ensam hemma idag och inte göra något, men det är tur att jag är så omtänksam och bjuder över mina vänner på fika. Så dom har faktiskt inte trängt sig på, även om det kan ha låtit så. Dom är så välkomna så. ;) men nu ska jag ta mitt kaffe!! Seee YAA!

Inga kommentarer: