måndag 7 juni 2010

när man kommer till finspång...

Så fort man kommer till finspång försvinner det lilla hoppet man har när det gällar sysselsätta sig. Jag har åkt hoj, jag har sett på linas kvällsbok, jag har smsat massor, jag har försökt trivas i mitt rum, jag har pratat med pappa och nu återstår datorn. Sen blir det kaffe och cigg på altan och titta på det deprimerande vädret och de deprimerande radhusen som ligger bredvid vårat hus.
Okej, alltid är det inte såhär illa, men det är illa i finspång, blä!
Dessutom så är mitt nya liv inte alls så kul och spännande som jag hade hoppats på, det sket sig dessutom för någon dag sen, inte alls som jag hade tänkt mig. Men som man säger; plötsligt händer det.
Jag har inte heller slutat röka som jag skulle göra när jag tog studenten, jag har heller inga planer på när jag ska flytta ur lägenheten i vadstena heller. Snacka om att ingenting går som planerat.
Det första som jag hade tänkt göra när jag kom hem från praktiken sket sig, samma sak skulle jag göra nu när jag är hemma från vadstena, men ICKE! haha, sån tur jag har med allt. blev jag sur/arg? - kan jag lova, för dom som känner mig väl, vet att jag inte har tålamodet att vänta på något/någon utan att bli arg..
Men det är inte slut än, jag har en sak till som inte går som det ska, och det är midsommar, vad ska jag göra då? /: Jag har ingenting planerat. skulle åkt till dalarna, kunde åkt till västervik, men eftersom att jag jobbar så ska jag vara hemma i trakterna, så what to do????!
Kanske kan vara i finspång?? ;)

Men, nu hoppas jag bara på att sofie ska höra av sig så att jag kan åka hem till henne, adde och felicia och ha det lite skoj! =) I need it, annars tänker jag gå och lägga mig under täcket och sova ut tiden.... -.-

Just det, jag ger upp mitt "seriösa" liv snart, pallar inte att hålla på att tjata och själv försöka få det att fungera, varför ska det vara så svårt?

Inga kommentarer: