fredag 18 juni 2010

sneak peak....


Det känns som om det kommer bli en riktigt bra dag idag! Det känns alltid så bra om man vaknar och känner att det kommer bli en bra dag. Ska kanske träffa Emma senare idag när hon slutat jobba och då kanske det blir att dra till trädgårn, mys..! ;D
gillar verkligen att det är sommar, sitta ute på en ute servering och ta sig ett glas vin eller en cider, super mysigt.
Imorn ska jag jobba så det blir nog ändå en rätt lugn kväll, och det gillas ju såklart!
igår var det personalfest, så vi var i folkparken, det spelades fotboll och brännboll och det blev såklart lite drickande för de flesta och sen drog vi till vinkällaren för en western buffé, mycket gott! Men jag och lina åkte hem tidigt för vi var helt döda och troligtvis de enda som var nyktra. =)
Jag som var helt död somnade innan tolv och vaknade utvilad idag halv 11.

Skulle egentligen åkt på shoppingtur med Caroline, men hennes chef sa att hon var tvungen att ta sig en tur idag igen med glassbiilen, synd nog. För jag var riktigt taggad för shopping med min flinis.
Men det får tas en annan dag, kanske nästa vecka? Men då är det ju midsommar och allt... och inför midsommar känner jag såhär: VAD SKA JAG GÖRA!!!!!???
Jag har inga planer alls, det känns ju sådär måste jag säga.. men å andra sidan så är det inte så viktigt vad jag gör, förra året var jag hemma, så det blir väl samma iår. rätt skönt ändå.

Inga kommentarer: