måndag 21 juni 2010

HAPPY HAPPY!


Plötsligt känns allt mycket enklare och jag är mycket gladare än i förrgår, eller alla andra dagar! Vad beror det på? jag borde egentligen inte vara såhär glad och lycklig kan man tycka, eller tycker jag. Men det är jag, kanske är det för att jag redan innan insåg vad som var rätt och tog tillbaka det ändå?
Hm, jag vet inte. Men allt känns väldigt bra och jag antar att det är bra. Jag kanske har inbillat mig eftersom att jag visste att det var något som jag inte kunde få. Igår var det inte kul att få reda på sanningen, men det behövdes väl för att jag skulle kunna känna mig så glad idag? Det bara slog mig när jag satt på bussen, att det var det bästa för mig. Men nu kanske det låter väldigt konstigt men jag antar att jag ska erkänna att Caroline hade rätt från början när hon sa att det kan vara för att "det är lite match" över det hela.
Ja, så var det nog. Jag kan erkänna att jag har fel ibland, och det har jag tydligen haft. Haha, men idag är det något speciellt över, jag är helt galet glad. Vet inte riktigt vad som hände, men helt plötsligt kändes de som en underbar dag, beror det på vädret?

Och imorn ska jag och min kära mor åka till motala och hälsa på moster och kusinerna! mycket trevligt, och det ska tydligen bli varmt och fint väder med. ME LIKE! =)

Nä om man skulle ta sig ner och äta kvällsmat innan det blir allt för sent. Mamma har ju tydligen börjat käka popcorn för fullt därnere känner jag! Men det kan jag ju inte äta innan maten! Nej!
Annars så vet jag inte mer vad jag ska säga.... hm.
ska kanske tagga för imorn bitti då jag ska ut på en löparrunda, wish me luck.. Lär väl dö.

Inga kommentarer: