lördag 19 juni 2010

Vad tusan!


Varför finns det ingen man hemma hos mig som har lagat mat till mig när jag har varit duktig och jobbat? Varför finns det ingen hemma överhuvudtaget som har lagat mat till mig!?
Nä juste, här ska man behöva göra allt själv.....! mmh!!
Nä så farligt är det inte, det är ju redan klart och jag har ju redan ätit, men man kan väl alltid få klaga lite grann, det gör väl ingen skada? haha, dessutom är jag ensam hemma så det fanns inte någon som kunde laga mat åt mig ändå. det visste jag faktiskt om.
men fortfarande saknas en man i mitt liv som kan göra allt lite lättare för mig, haha, nä bara som är mysig. =)
Iofs så letar jag inte heller för jag har ju siktat in mig, så det så..!

jag klämde nyss mitt finger i en förlängningssladd, det gjorde jätte ont och jag vet inte riktigt hur dte gick till, men det hände.
Jag är jätte seg nu, jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag ska väl ta tag i att duscha senare eller om jag ska bada. Har inte bestämt mig.
Men det kanske blir för varmt att bada när det är sommar? Iaf i badkaret.

Nä nu måste jag allt duscha, ska skjutsa jocke och kompani för att spela ölgolf, så... VI HÖRS! ;)

Inga kommentarer: