onsdag 23 juni 2010

sol och bad..!!






Åkte till viken idag för att träffa JH! Jag kom fram tillslut trots att jag trodde att jag skulle missa bussen efter att ha missat spårvagnen och fick gå väldigt snabbt till resecentrum i den stekheta värmen som var när jag gick. Men jag hann med bussen, men sen när jag kom hem igen.. missar jag spårvagnen återigen.. suck!

Men vi hade en väldigt skön dag i solen på ekön vid gryt! Låg och solade och jag trodde inte att jag skulle få någon färg alls, men det fick jag visst!

Igår var jag och Caroline på Maneza och drack ett glas och caroline skulle käka så hon beställde in lite olika tapas rätter och herregud vad mat det var!! ;o Sen gick vi till Bishop och tog ett glas där med, men mitt vin var så himla surt så jag drack inte upp det. Sen åkte jag hem med sista spårvagnen och så tittade jag på tv resterande delen av kvällen.
Fick ju dissen så det var ju bäst att sova. ;) haha! Jag får mina vilda oförberedda ideer ibland! Men det bjuder jag på!

Nu tittar jag på the holiday och senare blir det någon annan film. Helt enkelt mys för mig själv.
Jag är ju tydligen ensam hela tiden nu mera, mamma och leffe vill inte vara med mig!!! :O haha nä.
Nu är desstom mina problem med midsommar över, jag åker till motala för ett lugnt firande hemma hos min moster, me like!

Inga kommentarer: