söndag 27 juni 2010

taggar inför jobb!

Somnade galet tidigt igår, säkert innan 00.
Vaknade vid 7 och var väldigt pigg och väääldigt kissnödig, men jag struntade i det och lyckades somna om. Så jag vaknade 20 i tio och då gick jag upp och gjorde i ordning mig. Det är skönt att jag inte behöver stressa innan jobbet. Jag börjar klockan 12 så jag ska till maxi innan och köpa cigg.
Jag vet att jag inte borde men jag ska för miljonte gången sluta när jag kommer hem från Göteborg!
Ska försöka få ordning lite på mitt liv och min kondition suger ju så kanske ska fixa till den lite grann.

Men snart ska jag gå till jobbet, jag tänkte att jag skulle gå vid kvart över, det tar en kvart till maxi och sen hinner jag röka i lugn och ro även om det är kö inne på maxi. =) Sen ska jag jobba till åtta!
Sen återstår det att se om jag får herr besök ikväll eller inte. =)

Inga kommentarer: