lördag 26 juni 2010

träningsvärk..

jaha, nu har jag fått träningsvärk, men av vadå? ja, det kan man allt undra. jag vet inte ens själv vad jag har gjort som är det minsta ansträngande. Jag har visserligen rökt så in i norden när jag varit hos min moster, men man kan väl inte få träningsvärk av att lyfta ciggen till och från munnen? HAHA!
Nä, det får vi verkligen inte hoppas att det beror på. hm..
Hade lite svårt att få av mig min tröja nyss med, så undra hur stel jag kommer vara imorgon! usch, jag måste verkligen börja träna, det här går ju inte.
men det är jobbigt att komma igång!

skönt och mysigt att fira midsommar i motala var det åtminstone! Jag drack ingenting igår, men ändå kändes det som att jag hade fetaste baksmällan ett tag idag, men det beror kanske på synfel i don't know. får gå till optikern, fan.

Imorn blir det jobb 12-20 och sen ska jag packa och förbereda mig för min lilla resa till göteborg, MYS! :D

Inga kommentarer: