torsdag 24 juni 2010

så på gång!


Nu ni, nu har jag bokad och betalt resan till göteborg på måndag! äntligen blir det av! Det var sjukt länge sen jag var i göteborg och hälsade på linnea och sammi! =) så det ska bli ruuuuligt, you never know what's happening when i'm there. :p
Nu blev jag sjukt taggad på att åka dit, det ska bli himla roligt! ;p Har sparat vin tills dess så nu ni, nu ska jag allt ge gärnet.

Imorn bär det ju av till min bästa moster och mina kusiner för midsommar firande och det kommer nog bli mysigt.


Jag känner att jag har lite ont i huvudet och att jag är lite lätt stressad, men varför vet jag inte riktgit.
Aja, nu ska jag tagga ner, ta det lugnt på midsommarafton och ta det lugnt dagen efter det. Sen är det bara jobb en dag 12-20 och sen... åker jag till götet! =)

Inga kommentarer: