torsdag 3 juni 2010

give me fire

Imorgon, imorgon... Då tar jag studenten! ;p har jag längtat efter den här dagen? - ja! mer än någonting annat!!!!
Snart ska jag flytta hem, yey.
Det bästa med det är att jag ska bo i norrköping, det sämsta är att jag kommer att bo hemma tills jag får tag i en lägenhet. hmpf..

Vi var nyligen och fixade vagnen som vi ska åka med imorn efter utspringet, och den vart sååååå fin! :D snart ska vi och måla marken utanför skolan, och nej, det är inte vatten lösliig färg. stackars kjell, han kommer att bli besviken på oss att vi gör såhär, men det gör ingenting, vi tar ju studenten endast en gång. Så nu får det verkligen sitta i! det är vår sista kväll utanför skolan, jepp.

Imorn vet jag dock inte om jag ska till motala eller om jag ska vara i vadstena, hm.. svårt beslut faktiskt. det får iaf inte bli lika mycket att dricka som det blev igår.

Inga kommentarer: