onsdag 11 mars 2009

cloetta!

ganska skön skoldag! först hade vi engelska och då skulle vi plugga, men jag lyssnade mest bara på musik och gjorde några få försök att komma ihåg glosorna, men det är helt omöjligt! nu hra jag pluggat på dom i tre dagar och jag kommer inte ihåg dom alls. men ska göra ett nytt försök senare.
sen efter engelskan skulle vi gå till pm och ha dansuppvisning, det gick ganska bra men jag var lite före.. haha!
och så var det bara iv-valen som vi skulle välja till nästa år också, sen lunch sen skulle vi till fenomen magasinet i linköping vilket var rätt kul faktiskt och det trodde jag inte att det skulle vara, så där ser man att jag kan tycka att något är kul iaf..
när vi hade varit där en stund fick vi gå till cloetta boden, och det slutade med att nästan alla gick därifrån med massor av choklad!! så på vägen hem satt nog alla och åt på något iaf!!
nu har jag lagat mat till mig och jenna, så ska vi väl plugga om en stund och så ska vi städa.
inte så rolig eftermiddag, men så kan det vara, bara att ta tag i det..!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hata iv-valen :(
men älska cloettaboden. / jenna