måndag 30 mars 2009

jag lovar, jag ska inte....

jenna tycker att jag är dålig på skådespeleri, för igår fick jga inte svara på sms och så skulle jag göra det iaf så jag la mig under täcket och skulle skriva, men det lös igenom och jag gjorde många försök och till slut struntade jag i om jag fick eller inte.. men(!) jag vill inte ha min räkning nästa månad, usch!!
idag så gick jag och jenna inte upp förens 2, så det var väldigt skönt att ligga i sängen och dra sig, eller jenna gick upp halv men jag låg kvar en stund till.
tillslut ´gick jag upp och tog mig en dusch och gjorde mig iordning, så gick vi ner till lilla centrum och handlade, sen gick vi till sofias och åt frukost klockan 4, haha! så det blev nachos med tacofärs, mycket gott var det. det var massor med smält ost på också, och cheddarost under det!! men man blev dödligt mätt av det, men gott var det!
snart ska man åka hem också, det är bara 3 jobb dagar kvar nu, tre tidiga är det dock.
ikväll blir det att ta det lugnt, titta på film kanske, sköntskönt
idag kommer det också nya paradise hotel avsnitt!

jaa just det nu kom jag på en till sak. jag kan verkligen inte hålla mig på fötter, helt otroligt. höll på att flyga in genom en dörr idag när jag missade ett trappsteg, och så gled jag omkring på markan för att det var så halt. jag kommer säkert ramla ordentligt någon dag!

Inga kommentarer: