måndag 23 mars 2009

något som aldrig händer.


idag är en väääldigt speciell dag faktiskt, för jag ska träna(!) tro det eller ej, men det ska jag.
jag och jenna bestämde oss igår för att vi skulle ta oss i kragen och då till det lilla gymmet som finns här, så än så länge känns det bra men vet inte hur det kommer att kännas när jag väl kommer dit..
jobbade tidigt idag och det gick väldigt bra, vi var så flitiga att jag fick sluta en hel timma innan jag skulle, så det känns bra! imorn ska jag jobba kväll, vilket jag tycker är skönast, inte bara för att kan sova länge (det är det till en stor del) men för att man hinner vakna utan att drick 3 kaffekoppar, det räcker med en. men också för att det känns som att tiden går fortare om jag jobbar kväll. sen är det bara 2 tidiga dagar sen ska jag och jenna kanske vara lediga, vet inte hur det blir med det eftersom att vi ska hålla i barnaktiviteterna på lördag då vi ska vara lediga så vi kanske skulle vara lediga två andra dagar. Men också så ska vi kanske inte vara lediga för att det "händer" mera på helger.
efter vi tränat idag ska vi gå och spise med christina och sen ska vi duscha och köpa brownies och gå till christina för att titta på mamma mia filmen! varken jag eller jenna har sett den, men vad jag har hört så ska den vara bra, så det hoppas jag verkligen! jag har väldigt höga förväntningar..! =)

ha en fortsatt bra dag, för det ska iaf jag ha!

Inga kommentarer: