fredag 27 mars 2009

och så ska man jobba..

idag är det bara en vecka kvar innan jag kommer hem, och 6 dagar med jobb. 5 tidiga jobb och min sista sena jobb idag! synd, för att det är väldigt skönt att jobba sent för att man kan sova längre på morgonen! fast inte så jätte länge ändå, för man måste upp vid 11 för att äta frukost sen har man typ 3 timmar att göra ingenting på, vilket jag gör nu, ingenting.
men duschade nyss så snart ska jag blåsa mitt hår, det blir lockigt hår idag.
sen ska jag sitta lite till, och sen ska jag gå och jobba. massor incheckningar såg jag när jag var och åt frukost så det finns ju lite att göra iaf!
imorn ska jag jobba tidigt och söndag också,och på söndag är det väääldgit mycket utcheck, så jag undrar hur det kommer gå.
nu håller även mina gratis sms på telenorshemsida att ta slut, har 2 kvar! usch, jag vill inte ha min räkning nästa månad! den kommer inte att vara rolig.
kul att den här fredagen också kommer varaa lagom lugn, men inte lika som förra veckan kanske, då var det en rekordlugn fredag.
nu kom jag precis på att jag har matten på lovet att jobba med, jag har ju inte kommit någon vart än så länge. så jag får väl ta det då, eller på tåget hem kan det vara bra också för då kommer vi inte ha någonting att göra heller.
sen när vi kommer tillbaka till skolan så är det nationella proven som börjar igen! usch..!
kanske är dags att fixa frillan och sminket så det är klart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Din ut-chekning kmr gå bra om t.o.m jag som inte kunde dem klarade av tp tusen st iag XD / Jenna