söndag 15 mars 2009

norge imorn! =)

nu är det verkligen nära, imorn sticker jag och jenna till norge och är borta i 3 veckor, herregud!
jag hade inte ens börjat packa någonting förens idag. Dessutom var jag smart och kom på att jag måste ju äta någonting på tåget, efter 11 timmar kommer jag vara ett monster utan mat! så mest för jennas skull så har jag nu gjort iording något att käka, och massor godis har jag med mig, cola åsånt =)
dessutom kommer jag ha med mig fetaste packningen med mig imorn! haha! men så kan det vara! och jag har inte glömt handduk som jag höll på att göra, har även med mig massor annat skit som jag säkert inte kommer att ha användning för, men så är det alltid :)
tror jag börjar få resfeber, och jag är sjukt taggad!! men synd är det att ingen kommer kunna smsa eller ringa mig när jag är i norge! eftersom att det är jag som betalar och det kan jag lova blir dyrt med tanke på hur "poppis" jag är!! haha!

hade dessutom sjukt kul i fredags med evve, anna och caroline, dock ska vi aldrig mer köra ölspelet! och inte gå hem från palace heller! sjukt kallt var det!

Inga kommentarer: