tisdag 31 mars 2009

städ time!


















här är det inte populärt att städa, men idag var det dags att börja packa.. fast jag sa att jag skulle gör det en annan dag, så blev det idag! haha! jag känner mig väldigt duktig faktiskt, trodde inte ens det om mig själv: att jag kan vara så ordningssam alltså.
bjuder på lite bilder på hur det ser ut hos oss, vi har samlat ihop allt till en stor samling av fett, vi är inte allt för nyttiga vi.. meeeeeeeen, det är som alltid på två och en halv vecka har vi svullat i oss detta! ;)
plus andra godsaker på jobbet, deserter och annat! lördags-brus..
men det kommer komma efter bilder också, eller ja det blir som före bild med, eftersom att vi aldrig hann ta några sånna innan vi kastade omkring våra saker.
detta fick bli undertiden bilder!
jenna är glad för att hon äntligen kan ha sina fötter på bordet(storplats numera) och att det finns lediga platser i soffan! najs!




Inga kommentarer: