torsdag 5 mars 2009

"wups"

att jag inte kunde låta bli, jag hade ju tänkt det, men nu blev det bara så.. och ni som vet om min "tredje-plan" måste tillägga att det kanske blir så, för imorn kanske jag får den chansen. hoppas!
idag blir det sjukt skönt med bara slapp! jag och jenna har ingenting till imorn, så det blir att titta på filmen, helst dirty dancing eller dagboken (om jag får bestämma, men med min beslutsångest kanske jag inte kommer fram till något och då kanske vi måste se båda två...) och så ska vi äta popcorn, såna goda man gör i kastrull eftersom att jag har lärt mig det! hihi!!
alla tyckte jag var smart idag i maten, först berättade jag att jag lärt mig göra popcorn i kastrull och då tyckte dom att jag var väldigt duktig, trots att jag är 18 år. och så sa jag att jagh nästan lärt mig våran kaffebryggare hemma, den gör inte riktigt som jag vill, och då sa jag att det är mycket bättre med vattenkokaren, och det är ju bara en knapp! haha! smart!

ska packa också, och plocka upp lite skit fårn golvet här eftersom att det ser ut som en bomd har släppts med kläder i mitt rum. fast det är inte värre än det kan vara, haha.
men för att det ska se trevligare ut när jag kommer tillbaka på måndag så ska jag väl städa..
lite åtminstone.
just det, när vi gick från maten idag så såg jag snödroppar! så nu är det VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!

2 kommentarer:

Anonym sa...

film blir bäst / jenna

Anonym sa...

haha jag hoppas på din tredje plan. Be strong nu marie! Jag vet att du kan <3