måndag 2 mars 2009

usch..

tycker inte om det här vädret, snöblandat regn det finns nog inget värre..
idag på aupairen så gjorde vi hjärtformade plättar med grädde och blåbärssylt.
ungspannkaka med äpple och kanel och amerikanska pannkakor med choklad och sirap.. sjukt gott, men man mår ju illa efter att ha ätit allt!
sen efter skolan så gick jag, jenna, sabina, julia och angelica till konsum och apoteket! kan vara bra med en promenad efter allt ätande, och efter det var det dags igen att laga mat, men då blev det korvstråganoff med ris och så cecarsallad =) mycket gott blev det, jag är sån kock!
så nu duschar jenna, och jag sitter här och tar de lugnt, ska med duscha sen och så blir det nog bara att ta det lugnt framför tvn. ska njog ta och göra mig en kopp te också.. =)
men imorn måste jag nog börja göra naturkunskapen! måste ju bli klar till nästa vecka, för sen är det dags för praktik!! nu är det bara 2 veckor kvar !!
nästa vecka blir det att åka med evvs till skolan, eller ja vi ska göra sällskap!

annars så har min helg gått för fort och varit alldeles för bra måste jag säga, synd att det inte är helg 5 dagar och 2 dagar i skolan. skulle vara så mycket skönare..
nae,nu blir det att göra något annat..

Inga kommentarer: