torsdag 19 mars 2009

massor praktik =)


nu har jag fått jobba 2 sena dagar i receptionen och en tidig =) rätt bra går det nu faktiskt och jag kan höra vad dom säger, dock inte danska.. haha! men det kommer nog, idag när jag räknade kassan fick jag räkna om den 3 ggr, för när jag hade de sista mynten kvar tappade jga botr mig så då var det bara att börja om, segt som bara den.
nu slutade jag typ kvart i 3, och så började jenna istället! så jag ska gå dit sen så vi kan äta lite middag =)
jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, men det får man väl se vad som händer. jag har ju internet nu i stugan så kanske sitter här hela kvällen. dock är det inte vårat internet utan någon i närheten som inte har skyddat så vi lånar detg lite grann..
nu kom jag inte på något mer att berätta, eller jo...... jag tycker inte att det fanns så mycket snygga killar som jag hade hoppats på! så jag får väl tänka på er alla snyggingar hemma =) haha!! neerå.

Inga kommentarer: