torsdag 26 mars 2009

fri dag!!

bilden får christina stå för! massor med packning skulle hon ha med sig hem!
henne kommer vi sakna när vi åker härifrån! =)

gårdagens kväll avslutades med film, pirates 2! sen satt vi bara vid våra datorer och så gick vi och la oss vid 12, och sov till 12 idag, så det var väldigt skönt. men vakande någon gång imorse av att jag slog i mitt knä i väggen! haha! sen gick vi upp och gjorde oss iording för att gå ner till centrum med christina som skulle till tåget, för hon skulle hem nu i helgen.
sen var vi nere på centrum och åt lite och kollade i affärerna som finns, och handlade! när vi hade kommit hem samlade vi ihop all vår smutstvätt och gick och tvättade och undertiden tvättmaskinen höll på med sitt så tog vi oss ett bad! =) och hämdtade sen våran tvätt och eftersom att vi är lata så orkar vi inte torktumla den för att gå tillbaka till skogen och hämta den, så vi hänga upp det i våran stuga, haha! så vi har massor som hänger överallt!
så nu ska vi bara sitta vid datorn och ta det lugnt tror jag, kanske ser på en film och svullar också!
men en sak är sååå irriterande, för jämt när vi är lediga är det ganska dåliggt väder. eftersom att det vart lite ändringar på vårat schema så var det bra till en början men som jenna förutsåg, så skulle det blir sämre, och det blev det! så ja, vi som skulle fota, blev inte så mycket av det..

imorn ska jag jobba sent, så det blir rätt skönt, men det är min allra sista dag också som är sen. nu är det bara sex jobbardagar kvar innan vi ska hem! ;p och imorn är det 7 dagar kvar innan jag är hemma igen...!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska nog bli väderpratare ;) / Jenna