söndag 22 mars 2009

ledig dag!

idag var jag och jenna lediga så vi sov imorse och tog det lugnt, dock väcktes båda av ett högt dunkande ljud, och vi vet inte var dte var... först tyckte jag att jag bara hade hört det men sen såg jag att jenna med var vaken så var tvungen att fråga.
vi var nere på centrum också och handlade lite, sen gick vi tillbaka. imorse blev det att äta frukost på sofias, mycket gott var det!
vi simmade också och träffade på christina som skulle träna så vi väntade på henne efter och gick och åt mat och jag och christina åt väääldgit mycket efterrätter! haha! vi smakade¨på alla, två gånger tillochmed! =)
mycket goda var de, inte alla men de flesta. imorn blir det filmkväll hos christina, så jag och jenna ska få se på mamma mia för första gången!! vi ska även träna innan vi ska äta middag imorn, så det blir nog bra =)
ska upp 06.15 imorn!! ;o usch

Inga kommentarer: