onsdag 4 mars 2009

plugg

bjuder på en mycket tjusig tomtenissa, haha! så himla snygg jag är, jag vet..

jag vill inte plugga, eller jag har gjort det lite men kom inte så långt.. synd att man inte är så effektiv som man borde. Jag och jenna pluggade lite spanska, fast hon skulle plugga på sitt historia prov, så jag skulle säga rygg på spanska med det blev så att jag ska skola istället vilket jenna tyckte var skit kul! jag har en skola på ryggen typ.. eller något?
så snart måste vi komma på vad vi ska äta ikväll, men det blir nog pasta och något till det, och jag är alldeles för seg för att göra feting måltiden just nu. förstår inte var min energi tar vägen, är jämt helt slut!
skulle bara vilja vara ledig ett helt år och sova, det skulle kanske inte vara så nyttigt och fullt så kul efter ett tag men däremot mycket skönt!!
har massor kroppsdelar som jag måste kunna imorn på spanska, och årstider OCH mat.. herregud!! dessutom ska jag parta om något annat för eller emot på engelska, kommer inte ihåg vad jag valde för något ämne, men får väl välja lite snabbt imorn, och så måste jag prata om min uppsats som jag skrev på svenskan och jag kommer inte ihåg vad jag skrev, så en guldstjärna i kaneten blir det för mig! och så kommer jag inte ihåg om det var något mer, bra där!

Inga kommentarer: