lördag 28 mars 2009

helt sjukt

inatt vaknade jag av att jenna pratade och hon sa något om en nyckel, jag fattade ingenting och frågade vadå?
det visade sig till slut att det var jag som hade pratat i sömnen när jenna hade vaknat till och frågat om hon visste hur många nycklar det var. haha, jag fattade ingenting och trodde först att det var jenna som pratade i sömnen så jag var tvungen att fråga om hon var vaken, vilket hon var.
så hon försökte att förklara det som hade hänt, men jag fattade verkligen ingenting! och när jagb tänkte tillbaka på drömmen så drömde jag att jenna stod i receptionen och gjorde något och jag stod och räknade öl i kylen? helt skumt! haha!

har jobbat klart för idag från 06.45-12.40 så det blev en ganska kort dag idag, mycket skönt faktiskt ;p
fanns inte så mycket att göra men det får man väl "ta igen" imorn eftersom att alla kommer checka ut då..!
ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt, kunde inte somna så fort igår som jag brukar så får ta igen det sen.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, det där med pratet i sömnet var ju sjukt kul XD /jenna