söndag 30 augusti 2009

åfy.

jag har aldrig någonsin ångrat något så mycket i hela mitt liv, faktiskt. inte så här länge iaf, jag plågas verkligen av det. och att jag inte har något minne av det heller, ännu värre. men det är inte okej, onej. varför hamnade jag just i denna situation!? VARFÖR JUST JAG!!!!??
Men, nu ska jag försöka förtränga det, hur svårt det nu än är. jag harf trotsallt försökt i en vecka snart, varje fall 6 dagar, och det har varit dom hemskaste och plågsammaste dagarna i hela mitt liv.

idag mår jag lite bättre, men halsen tycks inte vilja vli bättre, men det kanske kommer med tiden..? japp, det gör det nog. igår satt jag och jenna och nördade the sims3 hela dagen, vi var ute en liten stund med jennifer på konsum, var nere i källaren och satte upp en grej till min säng, dte var allt. eller jo, vi åt lite mat också. duktigt av oss nördar.

idag ärdet rätt dåligt väder, som vanligt i vadstena, blåser och är skit kallt.
men vi får väl hitta på något senare, jennifer kommer nog hit om en liten stund, hon ör våran sångfågel och efter det, ikväll ska jag nog hem tll stina och kolla på film. och prata lite =)

Inga kommentarer: