onsdag 5 augusti 2009

igår var det bara 3 veckor..?

igår blev det inte mycket av dagen, det enda jag gjorde var att sitta ner hela dagen och titta på film. eller ja, nästan jag var ute en ytterst kort stund, sen åkte jag och pappa lite hoj! mycket skoj får jag väl lov att säga att det var, hih!
vi var i söderköping och käka glass, och ohoj vad folk det var. mycket båtar och musik, så det var riktiga sommarkänslor. hoppas på att jag och pappa kan få lite tid över till att segla nästa vecka? = ) och om dte blir fint väder också! inte så kul om det regnar för då bangar nog jag!

åh vad jag längtar till min flytt till vadstena, det kommer bli så himla mysigt! älskar redan lägenheten! hihi!
men nog om den, det kommer komma bilder på den sen när jag flyttat in! lovar.
idag ska jag hem till cecilia, och fira henne. hon fyllde ju 18 år igår, big girl. ohyes! så det kommer nog bli trevligt tror jag allt. tror visst att det kommer bli lite fylla för vissa, men inte för mig haha. lite ovanligt att jag inte är med och festar! men jag ska ju upp skapligt imorn, usch nervös för det...? (alltså för imorn, förstår inte vad jag gett mig in på!)

nu ska jag väl bara sitta och dega, jag kommer inte på något annat att göra.

tjooo

Inga kommentarer: