lördag 8 augusti 2009

nu är det bra... nu är det dåligt... nu är det jätte....

japp, snacka om att det var svårt. usch. JAG MÅSTE KLARA AV DET!!
men hur gör jag? det är svårt som bara den.

men jag är bra på andra saker, jag är ibland bra på att släppa taget, måste vara det igen känner jag annars blir det samma sak en gång till. och SEN ska jag hitta något bättre tror jag, eller kanske kan vänta, får se..

idag skulle jag jobbat 11-15, men det blev 11-17. så det blev längre idag och det blev det igår också. för då skulle jag jobbat mellan 11-19 men det blev 11-22! snacka om att jag är bra!
men nu har jag ingenting att göra, och det är tråkigt! jag sitter hemma och dricker the,och tittar på tv. sen ska jag titta på the pianist och må dåligt över hur hemsk den är.
sen ska jag kanske men bara kanske ta mig ett bad, beroende på hur varmt det är då.

Inga kommentarer: