söndag 16 augusti 2009

imornimornimorn..

idag har jag jobbat, ett kortis pass men det gör inget för jag är lika trött för det. kom hem, och duscha som jag hört ska vara bra någongång ibland..? sen gjorde jag mig iording och åkte och hämtade min cykel som var hemma hos caroline och jocke.
efter det kom pappa och hämtade upp mig så hämtade vi min bror och sen så åkte vi till finspång. jag var hemma undegär en timma och sen kom pinglan linnea och hämtade mig, och så åkte vi ett raggarvarv i firret, haha jepp! vi hyrde film också till hennes mamma och syster.
sen så skjutsade hon mig hem och nu så sitter jag här och funderar lite på allt och inget. bara det att jag blir så trött på alla killar, utav alla som jag mött i mina dagar, så är det ingen som kan tänka riktigt bra? haha! men men så kan det vara. hoppas bara att det kommer bli bättre.
dock, tror jag inte det. jag får nog bara acceptera det, troligtvis.

imorn, the big day, eller inte. men jag ska hämta min nyckel till min och jennas lägenhet, myyys! så jag ska dumpa lite prylar där och så ska linnea pinglan hänga med så det blir nog bra det!
så vi ska ta en liten road trip, typ. vi kan låtsas att det är lite som semester nu, hennes sista sommarlovsdag någonsin. för nästa år får vi inget sommarlov, nej inget alls, då är det finito!
meeeeeeen nu ikväll så ska jag nog bara ta det lugnt, kolla så att jag inte glömt något som ska med imorn, eller möjligtvis något annat onödigt som jag kan ta med.
det kommer bli en hel del saker imorn! men det är inte stopp där, nej för att på lördag, om 6 dagar så flyttar jag till vadstena, och kommer vara där ett år till. sen är jag hemma för alltid! haha nästan, kommer nog flytta igen sen.
MEN det låter bättre. nu ska jag hitta på något annat, sova tidigt ska jag iaf.
eftersom att jag blev väckt på ett otrevligt sätt igår. hoppas på bättre kväll idag. puss!

Inga kommentarer: