lördag 15 augusti 2009

det trodde du väl ändå inte..?

ojojoj, bara för att jag är populär och eftertraktad ;p har lust att säga men nej, men då ljuger jag, och det är inte snällt, haha.
jag har slagit två rekord den här sommaren, men det är bara till för dom öron som jag har förtroende för, annars kan det gå illa.
men strunt samma! nu ska jag berätta om vad jag gjorde igår, först var jag hemma hos pappa, men jag åkte till stan.
träffade en kompis i stan och sen åkyte jag hem till caroline och jocke, och vi cyklade till stan! =) och handlade mat och alkohol, och vi cyklade med allt hem! utan att ramla, för dte var nära för caroline några gånger, lite vingligt och så..
men vi lyckades bra, och sen när vi kom hem så lagade jag mat och så pratade vi massor av strunt som vanligt. Sen spelade vi buzz med jocke, chrille och björn, jag förlorade som vanligt förstås.
sen gick vi till palace, och efter palace fick jag skjuts hem, tack för det! =)
idag var en mycket seg morgon, blev lite too much kalas för mig tror jag allt, haha! men jag kämpade mig upp klockan 10 och åt frukost och gjorde mig iordning, sen gick jag till lilla donken och jobbade 8 timmar.
jag fick verkligen kämpa för att hålla mig vaken ett tag, för att det var som om jag bara skulle ramla ihop och somna på golvet, samtidigt som jag sprang runt och jobbade, det var en sjuk känsla, men jag vaknade till sen iaf! =)
tur det..
skulle se konstigt ut om jag ligger på golvetg och sover liksom?
jaja, jag fick sluta en timma tidigare idag för att det inte fanns något annat att göra, var verkligen tomt på folk, fattar inte det?
varför käkade inte alla på donken idag för? haha!
nej nu ska jag nog titta på tv, och hoppas på att det kommer något bra! =)

jag vet att du inte trodde att jag någonsin skulle göra det, men nu har jag gjort det och dte känns bättre en någonsin, så jag gjorde helt rätt val! =)

Pusss

Inga kommentarer: