söndag 9 augusti 2009

in your face!!

jag har jobbat idag, och förövrigt hela helgen och det har ju gått bra. men nu är jag väldigt trött, det känns att jag ska vara ledig för jag blir så jätte trött då. men vad tusan(!) snart kommer väl min sista energikick och då är det nog fart på mig och min suuuper humor. jepp!
sitter och dricker oboy, sjukt gott! och tittar på f kitchen eller vad det programmet heter. ska snart titta på casanova tror jag och förhoppningsvis somnar jag inte! =)
idag hade jag tänkt att jag skulle städa mitt rum, jag plockade iordning lite men sen blev det tråkigt som vanligt så jag struntade i resten, men det måste jag väl ta imorn innan jag åker hem till dadi <3
funderar på att gå en runda på stan imorn innan, alltså ska jag gå upp i skaplig tid iaf. eller, det återstår att se när jag vaknar beror ju på om jag ska hitta på något ikväll eller om jag absolut ska ge upp hoppet om det och kanske somna lite till tvn. det är nog det absolut bästa ibland.
men nog om det! nu ska jag inte berätta något mer ointressant, eller något annat heller för den delen. tror jag... ne, jag kommer inte på något mer.

eller jo.....:
STORT GRATTIS TILL SOFIE SOM FYLLER 18 IDAG =) hurra!!!

Inga kommentarer: