tisdag 4 augusti 2009

knocked me out.

igår vart en trevlig dag trots att jag var seg, jag åkte till finspång och träffade jonas. först såg vi en orm, så det kändes som om jag hoppade en meter (men troligtvis en milimeter). det var när vi var på väg till jonte. så vi var på väg dit och då ringde min snutti (caroline) och dom skjutsade oss till nyhem. så var jag och jonas hos jonte och sen kom monberg också, så vi såg på björnbröder. den filmen är ju så söt!
bästa kommentaren är i eftertexten när älgen säger; det här kan bli festligt...! HAHA
jaja, efter vi hade sett på filmen så gick vi tillbaka till rätt sida av bron, och innan det tvingade jonas och jonte mig att åka linbana. och det var INTE kul. för det var jätte läskigt, och det gjorde ont.
efter jag hade varit med dom tittade jag på film och sen somnade jag, och jag drömde en hemsk dröm inatt. usch.
nu har jag varit hemma hos farmor och farfar och ätit mat och var social. men nu ska jag nog titta på film i väntan på att caroline ska höra av sig. men det kan ju ta sin lilla tid? haha, jaja.
nu bliiiiire moooooooviiiie. -puss

Inga kommentarer: