fredag 28 augusti 2009

jag är smittad!


nu har jag blivit smittad av svin influensan, eller pesten. vet inte vilken än, men märker väl om jag dör snart. jenna kanske hittar mig död i min säng imorn, men det får vi väl hoppas för bådas skull att hon inte gör.
idag var en seg dag, vaknade innan klockan, fyra minuter, FYRA! vem vaknar fyra minuter innan, då kan man ju inte somna om, då går det inte att gå upp. Men, jag gick upp två minuter tidigare, låg och drog mig och somnade inte om, tur det.
och när jag gick upp, kände jag vilken huvudvärk jag hade, så det fick bli en treo och sen göra allt man nu gör innan man går till skolan. skolan var hur seg som helst, vi hade först APU-utvärdering, och det gicm väldigt fort, sen hade vi en lång rast innan vi hade gemensam samling vilket var hur segt som helst! efter den hade vi rast igen och sen religon, lunch, naturkunskap och sen slutade vi. då gick jag och jenna ner till lilla "stan" och sen till mima. efter det kom jennifer som har fått tillbaka sin lägenhet och hämtade sin väska. Sen pratade jag och jenna med denise på balkongen och hon var i sitt fönster. Sen gick vi till valven och käkade och det var trevligt.
och jag måste tillägga att jag har sjukt ont i halsen och ont i huvudet och ont i huden? hm, jaja jag kanske som sagt dör under natten. men förhoppningsvis inte.
Jag och jenna spelade sims3 förut, och våran ena sim fastnade i trappan, men det var inget ivägen eller något, så vi gjorde desperata försök att få tag i koden till det så man kan flytta simmar osv, fick den av min bror tillslut, men det fungerade inte. vi fruktade att hon skulle dö, hon var jätte kissnödig och väldigt hungrig, och efter att hon kissade på sig så gick hon bort!
jag menar, fösökte hon ta självmord eller gillade bara den simmen att plåga sig självt? vi försökte även få den att föda hemma, men tydligen inte, dissaren drog till sjukhuset.

kommer inte ihåg om det hände något speciellt kul idag..? tror inte det. men om det är någon annan som kommer ihåg det så kommentera det! ett litet tips eller så =)

Inga kommentarer: