torsdag 13 augusti 2009

hemma hos linnea.

är hemma hos linnea nu och har precis druckit kaffe, så snart drar livet igång igen! grattis linnea till körkortet förresten!
vi ska in till stan och fira hennes körkort senare, ska käka på kina resturangen, mys! och sen vet man inte vad vi ska hitta på, men något får det vä bli, kanske är runt och glider med bilen. nu idag är det jag som ska sitta bredvid som passagerare och inte förare.
måste nog hem till min pappa innan vi åker in till stan, för jag måste byta till skor. har ju stövlar, hhaa!
FY bubblan vilket väder det var förut, imorse var det helt blå himmel så jag och pappa skulle åka lite hoj, men det började småregna lite. men när vi kom tillbaka till finspång så började det spöregna och hagla och hela mitt ställ läckte igenom för att det regnade så mycket, och det blev vattensamlingar på hela vägen och det var sjukt halt! menmen, jag klararde mig, hoppas bara att det inte tar så himla lång tid för mitt ställ att torka, måste ju övningsköra på mammas hoj snart! oh herregud.
jaja, nu ska jag nog prata lite med linnea och sen ska vi väl åka snart, men ha det bra. pusss <3<3

Inga kommentarer: